پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

-شیوه اسرائیلی ترور دانشمندان ایران

شیوه اسرائیلی ترور دانشمندان ایران/ ترورها به فهرست تحریمها بر می گردد.
یک منتقد سیاست خارجی آمریکا بر این باور است که شیوه های ترور داشنمندان هسته ای ایران، شیوه ای اسرائیلی بوده و احتمالاً این ترورها با همکاری همپیمان آن گروهک منافقین صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز چهارشنبه گذشته (21 دی ماه) شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای ایران از سوی دو راکب یک موتورسیکلت مقابل دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی به شهادت رسید.

شیوه این ترورمانند سه مورد قبلی ترور دانشمندان ایرانی بود وهمین مسئله سبب شد تا بلافاصله مقام های امنیتی از دست داشتن موساد در این ترور سخن بمیان آورند.

این مسئله یعنی دست داشتن اسرائیل وحتی آمریکا وانگلیس در این ترورها نه تنها از سوی مقام های ایرانی بلکه از سوی منابع غربی هم مورد تائید قرارگرفته و درآخرین اظهارات ازاین نوع یک روزنامه سوئیسی به نقل از یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمانهای امنیتی اسرائیل، انگلیس وآمریکا درجنگ پنهانی علیه ایران و ترور دانمشندان هسته ای این کشور مشارکت دارند.

"والتر برم" نویسنده روزنامه آلمانی زبان ST.GALLER TAGBLATT درمطلب خود با اشاره به این موضوع همچنین به نقل از منابع اطلاعاتی و رسانه ای به مشارکت گروهک منافقین در این ترورها هم اشاره و از آن پرده بر می دارد.

در باره ماهیت این ترورها خبرگزاری مهر از "جف بلنکفوت" نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی سؤال کرده و وی در این ‌باره و احتمال دست داشتن اسرائیل و در عین حال سابقه چنین ترورهایی از سوی رژیم صهیونیستی می گوید: سازمان جاسوسی اسرئیل موساد هر که را احساس کند دشمن است ترور می کند. این کار را اسرائیل از زمان تاسیس این رژیم و حتی پیش از آن انجام می داده است. پیش از تاسیس اسرائیل این ترورها از سوی سازمان های ترور یهودی انجام می شد که مهمترین آن ترور "کنت فولک برنادوت" نماینده سازمان ملل و فردی بود که یهودیان را در جنگ جهانی اول نجات می داد و همچنین ترور "لرد موین" بریتانیایی بود.

بلنکفورت در ادامه می گوید: تعداد فلسطینی ها، لبنانی ها، سوری ها و مصری هایی که طی سال های گذشته از سوی اسرائیل کشته شدند صدها نفر است. تنها دریک مورد آنها گارسونی را در نروژ که "به اصطلاح تروریست" فلسطینی بوده، به اشتباه ترور کرده و دستگیر شدند. سوابق اسرائیل دلیل خوبی است که باور کرد این رژیم فقط با قتل می تواند به اهداف خود برسد.

این فعال رسانه ای درباره یکسان بودن افراد ترور شده با اسامی افرادی که در فهرست های تحریمی قرار دارند و اینکه آیا این شباهت‌ها اتفاقی بوده است یا خیر می گوید: به هیچ وجه این امر اتفاقی نبوده است. زمانی که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به قدرت رسید مانند اسرائیل هر چیزی را که به عقیده وی تهدیدی برای امنیت آمریکا بود در لیست قرار داد و بدون حضور وی در دادگاه بین المللی در لاهه و پاسخ به اقدامات غیر قانونی‌اش ما می توانیم انتظار داشته باشیم تا چنین ترورهای غیر قانونی ادامه خواهند داشت.

 بلنکفورت درخاتمه می گوید: تروردانشمندان ایرانی احتمالاً ازسوی موساد و شاید هم ازسوی مجاهدین (گروهک منافقین)بعنوان متحد آنها صورت گرفته زیرا که شیوه ترور بیشتر به شیوه های اسرائیلی شبیه است تا آمریکایی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد