پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

-تجدید میثاق خانواده دانشمندان شهید با انقلاب

این بار ترور جوانان نخبه ایرانی فعال در عرصه هسته‌ای، پرده‌های عاشقی را به نمایش می‌گذارد. طی دو سال پنج دانشمند و جوان دانشگاهی به جرم فعالیت در برنامه هسته‌ای ایران ترور شدند و چهار تن از آنان به شهادت می‌رسند.

تازه‌ترین شهید این راه، جوان 32 ساله‌ای است که چهارشنبه گذشته توسط عوامل مزدور شهید شد. اما اظهارات مادر و همسر این شهید در مراسم تشییع عزیزشان، تواضع آنان را نشان داد و این‌که رسم زینبی هنوز در ایران پابرجاست.

مادر مصطفی احمدی‌روشن ضمن قدردانی از تمام افرادی که ابراز همدردی کرده بودند از خداوند خواست تا این هدیه را از او قبول کند.

همسر این شهید نیز با بیان این‌که «افتخار می‌کنم همسرم به درجه رفیع شهادت رسیده است»، به تمامی دانشمندان ایران توصیه کرد با وجود این‌که سختی کار بسیار زیاد می‌باشد، اما از پای نایستند و در مسیر پیشرفت کشور گام بردارند.

اما زیبایی‌های این لحظات فقط محدود به این لحظات نیست؛ چرا که وقتی همسران سه دانشمندان شهید هسته‌ای نیز به منزل احمدی روشن رفتند، با دلداری‌هایشان نشان دادند در کنارشان هستند.

همسر شهید علی محمدی، شهید شهریاری و شهید رضایی‌نژاد در صحبت‌هایشان تصریح کردند رشد انقلاب قائم به شخص خاصی نیست و با تیشه زدن به ریشه یک درخت، درختان دیگر خشک نخواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد