پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

ماجراجویی علیه ایران سناریو فاجعه باری برای جهان خواهد بود

معاون وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر درباره هرگونه ماجراجویی علیه ایران هشدار داد و تاکید کرد چنین سناریویی پیامدهای فاجعه باری برای روابط بین الملل خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از رسانه های روسیه، "گنادی گاتیلوف" که در یک کنفرانس خبری در مسکو صحبت می کرد، اظهار داشت : هرگونه سناریوی نظامی احتمالی علیه ایران، برای منطقه و برای تمام نظام بین‌الملل فاجعه ‌بار خواهد بود  بنابر این من امیدوارم که اسرائیلی‌ها متوجه پیامدهای چنین اقدامی برای خودشان هم باشند.

با این حال روز چهارشنبه سخنگوی وزارت امورخارجه‌ روسیه مدعی شد که ممکن است آمریکا هم از پایگاه ماناس در قرقیزستان برای حمله به ایران استفاده کند.

اظهارات مقام های روسیه در حالی است که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری سی.ان.ان اقدام نظامی  اسرائیل علیه ایران را در شرایط فعلی نابخردانه خوانده بود.

اما در عین حال در همین رابطه سناتور "جان مک کین" از وجود اختلاف بین آمریکا و اسرائیل در خصوص چگونگی برخورد با ایران خبر داد و گفت : به روشنی مشخص است که بین اسرائیل و آمریکا درباره مسئله ایران تنش هایی وجود دارد که نباید چنین اختلافاتی به وجود آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد