پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

پایگاه مقاومت شهید قدوسی(ره)کرمان

انکار بسیج, انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت برای کشور است.(مقام معظم رهبری)

سلام بر فاطمه(س).................

سلام بر فاطمه(س) و فاطمیه و فاطمیون.

سلام بر آنکه نبی(ص)

بی وقفه بر آستان درب خانه اش می ایستاد

و بر ساکنین آن سلام می کرد.

من نیز با اقتدا به رسول مرحمت و لطف

“محمد مصطفی(ص)”

کبوتر دل را مسافر مدینه می کنم

و دیده بر آستانش میدوزم و از صمیم جان،

سـلامی را عرضـه میـدارم به امیــد جواب!

جان سوزی فاطمیه را بهانه می کنم

و پای از گلیمـم دراز تر کرده،میـگویم:

بانوی جان!

من تو را دوست دارم.

از تو گفتن را دوست دارم.از تو شنیدن را هم.

از تو گفتن و از تو شنیدن مرا مجال آسمانی شدن می بخشد.

باز منِ سائل،تو را معین می کنم و از لطفت

مدد می گیرم و میگویم:

بانو!

مرا بشنو . . .

مرا ببین و دستم را بگیر . . .

بر من بتاب.

باری،بر من بتاب که می خواهم زنده باشم!

بر من بتاب،می خواهم روشن باشم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد